IOV Indonesia Youth Section

We travel around the globe spread the beauty of equator emerald

Senin, 17 Mei 2010

SMP ISLAM TUGASKU on joinning PEV INTERNATIONAL CHILDREN FOLKLORE FESTIVAL

Özel PEV İlköğretim Okulu tarafından 23 Nisan Ulusal Egemenlik ve Çocuk Bayramı kutlamaları kapsamında, bu yıl 1. düzenlenen Uluslararası Çocuk Şenliği dolayısıyla, 4 ülkeden Denizli’ye gelen çocuklar Vali Yardımcısı Acar’ı ve İl Milli Eğitim Müdürü Oğuz’u ziyaret etti.

Valilik toplantı salonunda gerçekleşen ziyarete, Vali Yardımcısı Abdullah Acar, Özel PEV İlköğretim Okulu Müdürü Mustafa Karaca, Pamukkale Eğitim Vakfı Başkanı Prof. Dr. Bülent Topuz ve PEV İlköğretim Okulu öğrencileri ile Endonezya, Bulgaristan, KKTC ve Sırbistan’dan gelen çocuklar ve öğretmenleri katıldı.

Çocuk Şenliği kapsamında 4 ülkeden ilimize gelen öğretmenler, gösterilen misafirperverlikten dolayı teşekkür ederek, gösterileri ile şenliğe renk katacaklarını söyledi. Vali Yardımcısı Abdullah Acar ise, yurtdışından gelen misafirlere hoş geldiniz diyerek, “23 Nisan 1920 yılından itibaren ülkemizde meclisimizin açılışı ve bir bayram olarak kutlanmaktadır. Bundan sonra da sürekli kutlanacaktır. 30 yılın üzerinde uluslar arası mahiyette kutlanmakta ve dünyanın dört bir yanından öğrencilerimiz gelerek burada bayramı kutlamaktadırlar. 23 Nisan Ulusal Egemenlik ve Çocuk Bayramı dünya üzerinde tek ve Türkiye’de bir şenlik içerisinde, bütün dünya çocuklarının katılımı ile kutlanmaktadır” dedi.

Ziyaretin sonunda ilimize gelen misafirler ziyaretin anısına Vali Yardımcısı Abdullah Acar’a ülkelerini ve şehirlerini simgeleyen çeşitli hediyeler verdiler.

Dünya çocukları, Özel PEV İlköğretim Okulu ve PAHOY’un ev sahipliği yaptığı ve 23 Nisan Çocuk Şenliği etkinlikleri kapsamında Denizli Belediyesi ile ortak düzenlenen Kardeşlik Korteji’nde dün buluştu. Saat 18:00'de başlayıp Denizli Lisesi önünden Denizli Belediyesi'ne kadar Denizli Belediye Bandosu eşliğinde yapılan kortejin ardından, PEV Kolej halk oyunu ekibi ile Endonezya, Bulgaristan, KKTC ve Sırbistan'dan gelen halk oyunu ekipleri, Denizli Belediyesi önünde düzenlenen törende kültürler arası iletişimi sağlamada bir adım daha attılar.

Dün, kortej yürüyüşü ile başlayan etkinlikler, bugün Özel PEV İlköğretim Okulu’nda salon gösterisi ve Fahri Akçakoca Anaokulu’nda 16.00-17.00 arasında meydan gösterisi ile devam etti. Çocuk Şenliği, 23 Nisan 2010 Cuma günü Atatürk Stadyumu’nda bayram korteji, aynı gün saat 18.00 ile 19.30 arasında Denizli Belediyesi önünde meydan gösterisi ve son olarak da 24 Nisan 2010 günü PAÜ Kongre ve Kültür Merkezi’nde saat 20.30’da gala gecesi ile son bulacak.

Şenlik ekibi, İl Milli Eğitim Müdürü Mahmut Oğuz’u da ziyaret etti. Ziyaret sonunda misafirler yöresel kıyafetlerle Milli Eğiti Müdürü Mahmut Oğuz’a çeşitli hediyeler takdim ettiler. Milli Eğitim Müdürü Mahmut Oğuz, gelen misafirlere her birine ayrı ayrı hediye verdi.

Tidak ada komentar:

Posting Komentar